יום חמישי, 6 בפברואר 2014

הייקו אחד ביום: תגובה הולמת

ובכן, לכל הייקו שלי שפרסמתי פרסם יואב ק. תגובה מזרחנית הולמת. קבלו אם כן, בפוסט תגובתי נאה, את התגובה האחת ביום!

המתקדמים מוזמנים לשחק בלהתאים את הייקו התגובה להייקו המקור:

בשנה זו הטובה
הרזולוציה לפחות פול HD

הטבה אבודה
פעוטה מייגעת
חשד לפלילים  

הם לא
מסתכלים עכשיו
הופ - יש עוף לשבת
 
אבל אחרי הכל
להשתמש בו
פחות נחמד

תוהה בערפילים
החולצה הפוכה
או אני?

אלוף הפיקוד
ביום בהיר ונעים
נהיה בדימוס

חורף בחלון
שמש קריר ובהיר
על הפנים


גורל אכזר
לירק תמים
הושיעו

שומו שמיים 
פספסתי 
כבר שניים

חשבתי
על זה
מה פתאום

דייג נורבגי
בקור
נפוח הכבד

אי שקט
מוביל
לאי שקט נוסף

אלה באמת
סתם 
הכפשות זולות

היה כיף
פתאום
בקבוק ריק

סוף סוף
אני יודע
מתי הסוף

והאוכל
איך הוא
מרגיש?

חייבים לזוז?
אין ברירה?
למה מנקים?


נזכרתי במשהו
שצריך לעשות 
כוס אומו

בסטימצקי
ספר למכירה 
"אודות הפיצוציה"

שקט
אבל מתחת 
אין כלום

באחרית הימים
אבנה לי רהיט איקאה
בצלמנו כדמותנו

מצטער אבל
דווקא
כן השבוע

הסופ"ש נעשה
לנו
עגל זהב

הא! אני 
כבר 
חוזר

חיפשת טוב
בכל
הבית?

אני מרגיש מוזר
כשצ'פלין
קורא עלי

אלה שובבים
גדולים 
מאוד

ואני בלחש
אומר
זה גבעה זה? 

(ישתבח שמו לעד)

(כל הזכויות שמורות ליואב קליינברגר)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה